Klacht T-Mobile Mobiel: geen netwerk, iPhone 8 in combinatie met simkaart.

alt

Beste

Ik heb al enige tijd een abonnement bij t mobile. Echter heb ik heel vaak geen netwerk. Toch krijg ik iedere maand een factuur toe gestuurd en moet ik betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken.

Ook heb ik al vaker geprobeerd een klacht in te dienen maar tevergeefs. Jullie geven geen gehoor aan mijn klacht en het wordt niet serieus opgepakt. De slechte verbinding blijkt te liggen aan de SIM in combinatie met mijn iPhone 8.

Ikzelf ben hier niet over geïnformeerd tijdens mijn aankoop.Jullie verkopen mij een product in combinatie met een simkaart die niet werkt. ook in de winkel werd ik niet wijzer door jullie antwoord aangezien jullie zeiden dat jullie niks voor mij kunnen doen aangezien er een barst in de hoek van mijn scherm zit.

Graag zou ik een compensatie willen voor de facturen en wil ik dat mijn iPhone grondig wordt nagekeken. Ik wil niet de volledige facturen betalen voor een dienst waar ik zelden tot nooit gebruik van kan maken.

Beste heer,
    Wij hebben contact gehad en ik bel u maandag nog even terug.
    Met vriendelijke groeten.
    Beste heer,
    Wij hebben contact gehad en ik bel u maandag nog even terug.
    Met vriendelijke groeten.
    alt
    Ik zou graag zo snel mogelijk een gepaste oplossing horen. Mijn contract is bijna verlopen dus ik verwacht en gepaste oplossing voor een nieuw contract MITS ik deze nog bij jullie wol afsluiten. Want dat kan ik nog niet zeggen na al deze slechte service.
    Beste heer,
    Zoals afgesproken stuur ik u een e-mail met de oplossing van uw kalcht. Zou u zo vriendelijke willen zijn deze klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?