Klacht T-Mobile Mobiel: Geen oplossing gevonden en niet goed geholpen

Klachtnummer
# 431976
Gebruiker
T mobile doe je werk goed!
Datum
2 reacties

Details

De klacht

İk heb al 2 weken geen WiFi thuis. İnmiddels 6xgebeld en ze hebben mij niet duidelijk en goed geholpen.

De oplossing

Dat ze snel in actie komen en mij nog niet laten wachten. İk hoop dat ik nog niet 100x bel.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Yakubova,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Yakubova,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?