Klacht T-Mobile Mobiel: Geen service/slecht bereik , geen bereik en trage internet van T-mobile .

Thalita

Mijn klacht is dat ik een klant ben bij T-mobile en dat ik al zolang als ik me kan herinneren slechte bereik of helemaal geen bereik en echt trage internet heb.
Meerdere malen heb ik contact op gezocht met t-mobile en hoe vaak je ook belt of langs gaat in de winkel lijkt het zoeken naar een oplossing als een naald in een hooiberg is!
Voor de 2e keer heb ik een nieuwe sim kaart genomen want volgens t-mobile kan daardoor de bereik/internet verbinding heel erg slecht zijn.
De sim kaart die ik nu heb is pas 1,5 jaar oud en mijn mobiel ook ( iphone 4S )
Nou hoge discussies in de winkel vandaag toch maar weer een nieuwe sim kaart genomen en ben koud 10 minuten uit de winkel en had weer GEEN SERVICE .
Waar ik ook ben, thuis , op werk, of in een andere plaats in Nederland mijn bereik is enorm slecht en mijn internet onwijs traag
T-mobile geloof mij niet , hoe vaak ik ook een klacht in dient ! ze lachen me zelfs uit in de winkel
Ik wordt van de kast naar de muur gestuurd , keer op keer

De gewenste oplossing is dat T-mobile serieus naar hun klanten luisteren en ook serieus de problemen oplossen.
Ik BETAAL voor het bereik en internet en alles wat daar bij komt kijken en dan verwacht ik dat het bereik en internet optimaal goed is zoals het hoort. !
Kan t-mobile geen oplossing vinden of kunnen ze het probleem niet op lossen of komen ze met een standaard antwoord ( die ik al jaren hoor ) het bereik/ internet is volgens hun goed, dan zit er niet anders op om over te stappen naar KPN. ( Contract ontbinding )
Ik neem aan dat KPN wel hun klanten serieus nemen en goede kwaliteit levert waar iedereen tenslotte ook voor betaald.

T-Mobile
    Geachte mevrouw Moerman,Naar aanleiding van ons gesprek van vanochtend zal ik vrijdag contact met u opnemen om de klacht met u af te handelen.
    Het is goed te weten dat T-Mobile en u hetzelfde doel hebben en dat is het naar tevredenheid oplossen van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte mevrouw Moerman,Naar aanleiding van ons gesprek van vorige week was ik door omstandigheden helaas niet in de gelegenheid om u vrijdag terug te bellen. Ik heb u vandaag gesproken en u heeft inmiddels gebruik gemaakt van een van de opties. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?