Klacht T-Mobile Mobiel: Geen/slechte verbinding

Klachtnummer
# 15769
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb meerdere malen gebeld, en ben ook een paar keer naar de t-mobile shop geweest om mijn klacht te melden. Echter word hier niks mee gedaan. Ik heb vaak een hele slechte verbinding of soms zelfs helemaal niet. Ik ben hier niet tevreden over.

De oplossing

Ik wil of geld terug van de maanden die ik heb betaald terwijl ik regelmatig geen verbinding heb of ik wil dat het contract word stopgezet want ik ben het helemaal zat.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Assarkah, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen