Opgelost door T-Mobile Mobiel: Geen sms dataverbruik 70% van limiet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30148
Gebruiker
JitzeJelle
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Twee dagen geleden (op 16 juli 2013) kreeg ik een sms van T-Mobile dat zij mijn factuur van EUR 117,76 niet automatisch konden incasseren. Ik schrok me rot want minimaal de afgelopen vijf maanden is mijn factuur niet hoger geweest dan 23 euro. Het blijkt dat ik over mijn datalimiet heen zou zijn gegaan waardoor ik extra kosten heb van 79,23 excl. BTW. Dat vind ik nogal raar omdat ik vooral op Wifi zit en die maand is dat niet anders geweest. Maar goed, het probleem zit hem in dat ik geen sms heb gekregen toen ik op 70% van mijn limiet zat. Op 25 maart 2013 heb ik wel heel netjes een sms gekregen dat ik op 70% zat, dus was ik nogal verbaasd dat ik nu opeens zoveel extra moet betalen.

Ik heb een e-mail naar T-mobile gestuurd met dit probleem maar zij gaven mij geen gelijk, ze hadden wel geconstateerd dat de factuur vele malen hoger was en vonden het 'vervelend' dat ik geen sms hebt ontvangen.

De oplossing

Ik verwacht dat T-mobile de extra kosten van 79,23 excl BTW niet in rekening brengt of, wanneer deze wel worden afgeschreven, dit aan mij terugbetaalt. Deze factuur was zes keer zo duur als normaal en zou niet voorgekomen zijn wanneer ik een sms ontvangen had.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer, T-Mobile heeft u vandaag een voorstel gedaan en horen graag of u hiermee accoord kunt gaan.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile B.V.
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    JitzeJelle
    Datum
    Ik werd snel gebeld en er werd aangeboden dat ik de kosten niet hoefde te betalen maar dat ik dan wel de onbeperkt internetbundel van 5 euro per maand erbij moest nemen tot het eind van mijn contract.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JitzeJelle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen