Klacht T-Mobile Mobiel: Geen telefoonbereik meer, maar het contract niet willen ontbinden.

Klachtnummer
# 476553
Gebruiker
M Groen
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds april 2017 klant bij tele-2. Het was goed en ik was tevreden. Tele-2 en T-Mobile zijn samengegaan. Op de nacht van 19 op 20 augustus is het netwerk verbeterd. Op 20 augustus had ik geen telefoon bereik en geen internet meer in en rond mijn woning.

Ik heb 4 keer contact gehad met de klantenservice van tele-2.
De 3e keer is het internet hersteld maar trager dan voorheen.
Het telefoon bereik is niet hersteld.

Ik heb een andere telefoon gekocht omdat ik dit toch al van plan was en ook hier geen bereik mee.

Elke keer is beloofd dat de technische afdeling contact met me zou opnemen om naar het bereik te kijken. Er is helaas geen contact geweest, ondanks dat ik een ander, wel werkend telefoon nummer, heb doorgegeven.

Er is door een klantenservice medewerker aangegeven dat ik tussen twee zendmasten zit en er derhalve slecht of geen bereik is. er wordt aan gewerkt maar duurt maanden.

Ik heb aangegeven niet verder te kunnen met tele2 en over te moeten stappen naar een andere provider (KPN). Ik heb ook aangegeven niet akkoord te gaan met 4 weken opzeg termijn omdat ik dan 40 dagen zonder bereik zit.

Advies was om over te gaan naar een andere provider, nummer behoud aan te vragen en te wachten op contact met technische afdeling omdat alleen die afdeling contract kan ontbinden.

Ik kan nu op 1 oktober over, en volgens klantenservice kan ik niet van 4 weken opzeg termijn af. Ik heb nog steeds geen contact gehad met de technische afdeling. Ik kom niet verder.

In het laatste gesprek (3 september) met tele2 kantenservice is aangegeven dat er op 2 september om 12:00 contact met mij is geweest waarbij ik akkoord ben gegaan met een vergoeding van EUR10. Dit gesprek is nooit gevoerd, en ik ga niet akkoord met EUR10 vergoeding.

De oplossing

Ik wil dat mijn contract per direct ontbonden wordt zodat ik per direct over kan naar een provider waarbij ik wel bereik heb in en rond de woning waar ik woon.

6 reacties

  1. Auteur
    M Groen
    Datum
    Tmobile team,

    Helaas heb ik niets vernomen van de klacht en er is niets opgelist. Ik heb de klacht ook bij tele2 neergelegd en evenmin een reactie vernomen.

    Graag zie ik een reactie tegemoet!
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    De klacht is in behandeling genomen door Tele 2. Tele 2 heeft inmiddels geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    M Groen
    Datum
    Goede middag,

    Ik heb een mailtje gehad van Tele2 klantenservice dat er contact met mij is geweest en dat ik akkoord ben gegaan met een vergoeding.

    Nu is het feit dat er geen contact is geweest.

    Hetgeen betekent dat er inmiddels 2x door tele2 beweerd is contact met mij te hebben gehad terwijl dit niet zo is.

    In het laatste contact met tele2 ben akkoord gegaan met een vergoeding van 1 maand abonnementsbedrag. Maar tele2 laat me wel 40 dagen zitten zonder telefoonbeteik én slecht internet.

    Ik ben heel erg teleurgesteld in tele2 en t mobile. Zo ga je niet met klanten om.

    Marien.

  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Er is vanuit Tele 2 telefonisch contact geweest en u bent tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  5. Auteur
    M Groen
    Datum
    De klacht is niet opgelost. Ik heb een vergoeding voor mijn maand kosten gekregen maar heb geen telefoonbereik en slecht internet voor een periode van 40 dagen. (!)

    1 oktober wordt mijn contract ontbonden, niet eerder ondanks dat er een ondeugdelijke service geleverd wordt.

    Petje af voor het zo onheus en onbehoorlijk behandelen van klanten op deze manier. Schandelijk.

  6. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een echte oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen