Opgelost door T-Mobile Mobiel: Geen tot slecht bereik

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 319996
Gebruiker
Sander82Amsterdam
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Sinds vier maanden slecht tot geen bereik in mijn woning. I phone5 is vervangen door een i phone 8 en de Sim kaart is ondertussen op aanraden van T mobile ook vervangen.
Helaas nog regelmatig dat ik niet kan bellen.
Mijn mobiele verbinding is compleet niet betrouwbaar.
Ondertussen heeft ook al in de krant gestaan dat T mobile problemen heeft met de 4 G ontvangst bij de i phone 8.
Helaas moest ik dit uit de krant vernemen omdat de klantenservice van T mobile bleef volhouden dat er niks aan de hand was.
Ik zou graag zien dat T mobile nu met een echte oplossing komt of mij de gelegenheid geeft om na 15 jaar over te stappen naar een andere aanbieder die geen problemen op het netwerk heeft die maanden aanhouden.

De oplossing

Zie klacht. + compensatie van de abonnements kosten van de afgelopen 4 maanden

7 reacties

  1. Auteur
    Sander82Amsterdam
    Datum
    Ondertussen telefonisch contact gehad. Er word wederom een onderzoek gestart naar het bereik.
    T mobile erkende problemen te hebben met 4g en de iPhone 8.
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet. Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Sander82Amsterdam
    Datum
    Beste T- mobile, ik hoop spoedig wat van jullie te horen. Als ik niet opneem is dit waarschijnlijk omdat ik niet weet dat jullie bellen omdat de telefoon het nauwelijks meer doet. Dan graag via de mail contact leggen.
  4. Auteur
    Sander82Amsterdam
    Datum
    Zojuist T mobile gesproken. Tmobile heeft de mond vol van het zeggen te zoeken naar een oplossing. Het komt erop neer dat ik straks in de situatie zit met een zwangere vrouw en een huis in de verkoop volledig onbereikbaar te zijn. Ik heb de i phone 8 immers aangeschaft onderdeel oude 5 stuk was.
    T mobile weet eigenlijk wel zeker dat het aan het toestel Ligt maar moet het protocol volgen en dus moet ik de telefoon inleveren.
    Een vervangende tijdelijke telefoon is niet mogelijk. Lekkere service dus en T mobile denkt vee mee maar verplaatsen in mijn situatie Jo maar.
    Na vele jaren T mobile zal ik dan ook afscheid nemen van deze provider zodra het contract afgelopen is🤬
  5. Auteur
    Sander82Amsterdam
    Datum
    T mobile gaat mij deze week benaderen over de verdere afhandeling.
    Ondertussen wel een andere telefoon gekregen maar hierbij ook zeer het vermoeden dat het om een refurbished toestel gaat en niet een nieuwe zoals afgesproken.
    Toestel werd niet in de originele verpakking geleverd, zonder boekjes of pin voor de Simkaart erbij.
  6. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet, T-Mobile
  7. Auteur
    Sander82Amsterdam
    Datum
    Na veel heen en weer bellen is de klacht afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sander82Amsterdam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk een refurbished telefoon en drie maanden abonnement vergoed gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen