Klacht T-Mobile Mobiel: Geen tv / internet

Klachtnummer
# 347471
Gebruiker
Pietniet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zitten al sinds vrijdag 24 januari zonder tv / internet ze doen er niets aan T-Mobile ze zeggen je licht bovenop de stapel wat een super slechte service nooit meer iets van T-Mobile in mijn huis eruit met die zooi !!!!!

De oplossing

Super slecht van het kasje naar de muur

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer,
    Wij hebben elkaar gesproken en ik heb aangegeven dat u ue melding op T-Mobile Mobiel heeft gezet. Ik wil u vragen om dit op T-Mobile Thuis te vermelden.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile Mobiel

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen