Klacht T-Mobile Mobiel: Geen Wi-Fi en geen televisie

Klachtnummer
# 399604
Gebruiker
#meike
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Abonnement vanaf juli 2019. Tot op heden nog geen dag normaal Wi-Fi gehad of televisie kunnen kijken. T-mobile draagt niet bij aan het vinden van een oplossing, komt steeds met een andere smoes waarom er storing zou zijn. Wij hebben zelf er alles aan gedaan om uit te zoeken wat het probleem is. Alle medewerkers werken langs elkaar heen. Volgens meerdere werknemers mogen wij kosteloos opzeggen, maar het hoofdkantoor heeft het afgewezen op grond van argumenten die wij al van tafel hadden geveegd door zelf onderzoek te doen met behulp van KPN. Wat een slechte service! Een slechte klacht-afhandeling, geen Wi-Fi en geen televisie!! We zijn het zat!

De oplossing

Wij willen dat de kosteloze opzegging van t-mobile thuis, in werking wordt gezet. Wij hebben niet de diensten gekregen waar wij voor hebben getekend in het contract.
En niet over 2 weken, maar zo snel mogelijk! We zitten al maanden zonder WiFi en TV!

2 reacties

  1. Auteur
    #meike
    Datum
    Netjes hoor T-Mobile, gewoon niet reageren. Ook niet op Facebook, Messenger of een aangetekende brief. Jullie moeten je schamen!
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?