Klacht T-Mobile Mobiel: Geen Wi-Fi en geen televisie

#meike

Abonnement vanaf juli 2019. Tot op heden nog geen dag normaal Wi-Fi gehad of televisie kunnen kijken. T-mobile draagt niet bij aan het vinden van een oplossing, komt steeds met een andere smoes waarom er storing zou zijn. Wij hebben zelf er alles aan gedaan om uit te zoeken wat het probleem is. Alle medewerkers werken langs elkaar heen. Volgens meerdere werknemers mogen wij kosteloos opzeggen, maar het hoofdkantoor heeft het afgewezen op grond van argumenten die wij al van tafel hadden geveegd door zelf onderzoek te doen met behulp van KPN. Wat een slechte service! Een slechte klacht-afhandeling, geen Wi-Fi en geen televisie!! We zijn het zat!

Wij willen dat de kosteloze opzegging van t-mobile thuis, in werking wordt gezet. Wij hebben niet de diensten gekregen waar wij voor hebben getekend in het contract.
En niet over 2 weken, maar zo snel mogelijk! We zitten al maanden zonder WiFi en TV!

#meike
    Netjes hoor T-Mobile, gewoon niet reageren. Ook niet op Facebook, Messenger of een aangetekende brief. Jullie moeten je schamen!
    T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    #meike
    Misschien wordt het tijd om contact op te nemen met mij? Jullie sturen mij van het kastje naar de muur en laten mij nu zelfs jullie werk doen door mij met KPN te laten bellen. Jullie komen de afspraken niet na en ik ben jullie zó zat! Wat een slechte service zeg, bah
    T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw Van den Heuvel,
    Ik heb u vandaag gebeld en een oplossing kunnen bieden.
    Ik wil u vriendelijk vragen uw melding hier af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
    #meike
    Ik ben blij te kunnen melden dat het eindelijk opgelost lijkt te zijn. Als de kostenloze opzegging rond is, zal ik de klacht verwijderen.

#meike
Er wordt steeds gezegd dat er een kostenloze opzegging gestart gaat worden, maar elke keer komen ze met een smoes waardoor het zogenaamd "niet lukt". We wachten nog steeds....

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?