Opgelost door T-Mobile Mobiel: GeenT- Mobile betaald bedrag niet terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.

content Opgelost
T. Vroom- de Blank

T-Mobile annuleert mijn bestelling, nadat AMP (hun bezorgdienst) gegevens ( voornaam in voorletter en getrouwde achternaam in meisjes achternaam) heeft aangepast. T-Mobile klantenservice kon, na herhaaldelijk telefonisch en mail contact, niets voor de klant doen c.q. betekenen om het probleem op te lossen. Nadat ik naar de vervolgprocedure heb gevraagd, geeft de klantenservice van T-Mobile aan, dat na de annulering van AMP het 2 dagen duurt voordat T-Mobile het verwerkt heeft en je vervolgens een mail van T-Mobile ontvangt, dat je gehele bestelling geannuleerd is. Dan wordt ook het gehele bedrag wat je betaald hebt teruggestort op je rekening. T-Mobile betaald het vooruit betaalde bedrag voor het toestel, die niet geleverd is vanwege de annulering door AMP & T-Mobile, niet terug binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.

Het betaalde bedrag direct terug te storten op mijn rekening.

T-Mobile
    Beste mevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile

Geachte heer/ mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht. Wachtend op uw antwoord.
    Met vriendelijke groet, T. Vroom- de Blank
    Geachte mevrouw,

Wij hebben elkaar vanochtend gesproken en ik heb een e-mail ter bevestiging naar u gestuurd.

T-Mobile KLantenservice
    T. Vroom- de Blank

Hartelijk dank, dat u telefonisch contact met mij heeft opgenomen. Wachtend totdat het gehele bedrag is teruggestort en op onze bankrekening staat, eerder zal ik deze klacht niet sluiten.
    T. Vroom- de Blank
    Hartelijk dank voor de bos bloemen en uw excuses voor het ongemak.

Geachte mevrouw,
    Ik heb u een e-mail gestuurd, omdat ik tot op dit moment nog niets ontvangen heb.
    T. Vroom-de Blank
    Beste mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Zoals ik vrijdag aangaf vind ik het lastig om u een datum te geven waarop u het geld op uw rekening zult hebben staan. Maar ik heb u in ieder geval de bevestiging doorgestuurd dat u op de uitbetaallijst bent gezet en deze naar de bank gaat voor de overboeking.

Ik beloof u dat het goedkomt.

Bedankt voor uw geduld.

Klantenservice T-Mobile

Geachte mevrouw,
    Ik heb u een e-mail gestuurd, omdat het vooruitbetaalde bedrag op onze rekening is teruggestort.

T. Vroom- de Blank
Vooruitbetaalde bedrag is teruggestort. Alleen jammer, dat je een maand op je geld moet wachten en dat het op deze manier moest gaan.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?