Klacht T-Mobile Mobiel: Geld tegoed van t-mobile

Klachtnummer
# 353195
Gebruiker
Tmobile
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al sinds 10 januari op mijn geld wat ze binnen 2 weken terug zouden storten. Inmiddels ook al 3 keer contact opgenomen maar er is nog steeds niets gestort. Het gaat om een bedrag van bijna 500 euro!

De oplossing

Per direct mijn geld terug storten

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Tmobile
    Datum
    Blijkbaar als je het op internet plaats doen ze er pas wat aan...............,

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen