Opgelost door T-Mobile Mobiel: Geldafschrijvingen na opzegging en klantenservice

Trees

Op 16-2-2016 heb ik mijn abonnement opgezegd bij T-mobile, hiervan heb ik een bevestigingsmail. Mijn contract zou tot 25-5-2016 lopen. In april heb ik meerdere keren gebeld met T-mobile klantenservice over nummerbehoud, maar ik kreeg tegenstrijdige informatie. Sommige medewerkers zouden mij terug bellen; dit is nooit gebeurd. Toen ik een sms kreeg dat mijn nummerbehoud níet goedgekeurd werd, heb ik me er bij neergelegd. Gisteren zag ik dat T-mobile in juni én juli bedragen hebben afgeschreven. Ik bel de klantenservice; de medewerker liet mij niet uitpraten, begint me te beschuldigen dat ik fout heb gehandeld. Ze zei dat de opzegging vervalt wanneer nummerbehoud wordt aangevraagd. Hoe kon ik dit weten? Ik heb géén annuleringsmail gehad van de opzegging; niemand van T-mobile heeft mij dit ooit verteld. Dit is puur misbruik maken van de onwetendheid van klanten. Daarnaast bleef ze zeggen dat dit niet hun probleem was en dat ik niet naar haar luisterde. Naam van medewerker is bekend.

Ik wil de bedragen die zijn afgeschreven nà 25-05-2016 terug ontvangen.

T-Mobile
    Geachte mevrouw Van Beest,

Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Ik heb daarom uw voicemail ingesproken en e-mail toegestuurd. Uw klacht zou hiermee opgelost moeten zijn.

Wilt u zo vriendelijk zijn om uw melding te sluiten?

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice T-Mobile
    Trees
    Gewenste oplossing wordt bewerkstelligd. Hopelijk wordt de oplossing zo snel mogelijk gerealiseerd.

Trees

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?