Klacht T-Mobile Mobiel: hele dag onbereikbaar 14 augustus

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 124176
Gebruiker
MB
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag was ik een hele dag onbereikbaar door de landelijke storing van T-Mobile.

Ik ben strafrechtadvocaat en had piketdienst; ik ben in ernstige mate gehinderd in het bereikbaar zijn voor de piketcentrale en bereikbaar zijn/ kunnen bereiken van familieleden en cliënten.

T-Mobile heeft een onredelijk voorstel gedaan ( 1000 mb en 1,50 euro vergoeding). Dit vind ik een zeer onredelijk voorstel. Het is geen dekkende compensatie. Zie onder mijn gewenste oplossing ; deze oplossing lijkt mij passend.

De oplossing


MIJN GEWENSTE OPLOSSING:
15 euro korting op mijn eerstvolgende factuur.


4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Bos,

    Hartelijk dank voor uw melding.

    Wij vinden het erg vervelend dat u last heeft gehad van de storing. Voor de meest recente informatie over de storing verwijzen wij u door naar onderstaande link, hier kunt u onder andere meer informatie vinden over de compensatieregeling. Daarnaast zult u zo snel mogelijk een sms ontvangen waarin verdere instructies staan met betrekking tot eventuele klachten.

    https://www.t-mobile.nl/netwerkstoring

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    MB
    Datum
    Jullie hebben niet gereageerd op mijn voorstel. Ik ben al op de hoogte van de link die u mij toezond.

    Maar ik ben het daar niet mee eens!! Graag een antwoord op mijn. Voorstel !!!!
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Bos,

    Ik verzoek u vriendelijk via de sms, die u is toegezonden, kenbaar te maken dat u het niet eens bent met de geboden compensatie. We zullen uw verzoek dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    MB
    Datum
    Ik heb geen sms ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen