Klacht T-Mobile Mobiel: hele dag onbereikbaar 14 augustus

MB

Afgelopen vrijdag was ik een hele dag onbereikbaar door de landelijke storing van T-Mobile.

Ik ben strafrechtadvocaat en had piketdienst; ik ben in ernstige mate gehinderd in het bereikbaar zijn voor de piketcentrale en bereikbaar zijn/ kunnen bereiken van familieleden en cliënten.

T-Mobile heeft een onredelijk voorstel gedaan ( 1000 mb en 1,50 euro vergoeding). Dit vind ik een zeer onredelijk voorstel. Het is geen dekkende compensatie. Zie onder mijn gewenste oplossing ; deze oplossing lijkt mij passend.

MIJN GEWENSTE OPLOSSING:
15 euro korting op mijn eerstvolgende factuur.

T-Mobile
    Geachte heer Bos,

Hartelijk dank voor uw melding.

Wij vinden het erg vervelend dat u last heeft gehad van de storing. Voor de meest recente informatie over de storing verwijzen wij u door naar onderstaande link, hier kunt u onder andere meer informatie vinden over de compensatieregeling. Daarnaast zult u zo snel mogelijk een sms ontvangen waarin verdere instructies staan met betrekking tot eventuele klachten.

T-Mobile Klantenservice
    MB
    Jullie hebben niet gereageerd op mijn voorstel. Ik ben al op de hoogte van de link die u mij toezond.

Maar ik ben het daar niet mee eens!! Graag een antwoord op mijn. Voorstel !!!!
    T-Mobile
    Geachte heer Bos,

Ik verzoek u vriendelijk via de sms, die u is toegezonden, kenbaar te maken dat u het niet eens bent met de geboden compensatie. We zullen uw verzoek dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

T-Mobile Klantenservice
    MB
    Ik heb geen sms ontvangen

MB

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?