Klacht T-Mobile Mobiel: het eenzijdig omzetten van mobielabonnement

elz

Door het eenzijdig omzetten van mijn mobielabonnement van flex naar stelsamen stel bij is mijn beltegoed gereduceerd van €469,00 tot €0. Ik ben het met deze omzetting niet eens.

Ik wil mijn beltegoed terug.

T-Mobile
    Geachte mevrouw Zeegers,

Ik heb zojuist een e-mail naar u gestuurd met uitleg over het aanbod welke wij u gedaan hebben. Helaas kan ik u niets anders aanbieden

Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te sluiten?

Met vriendelijke groeten,

T-Mobile Klantenservice
    elz
    er valt niets te accepteren. Op 10 december staat er nog dat mijn huidig beltegoed geldig is tot 23 december en mijn tegoed €469,08. Op 11 december staat alles op 0. Het is heel gul om kort ervoor nog een compensatie te geven voor een storing en extra gb ter ere van het 4g netwerk als je het een zeer trouwe klant direct erna weer afneemt.
    T-Mobile
    Geachte mevrouw Zeegers,

Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    elz
    Er is mij geen enkel voorstel gedaan, nog email toegezonden. Enkel de vraag gesteld om de klacht te sluiten, sinds wanneer is dit een voorstel om tot een oplossing te komen. Dit is een farce!

elz

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?