Opgelost door T-Mobile Mobiel: Hoge kosten internet buitenland zonder enige waarschuwing.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 35493
Gebruiker
Wendy
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben 3 dagen in Berlijn geweest. Daarbij gaf mijn telefoon aan dat ik verbinding kon maken met Wifi via HotSpot. Terug van het reisje zie ik bij overige kosten € 253,00 vanwege internet buitenland. Zonder enige waarschuwing krijg ik zulke hoge kosten aan mijn broek. Hoe is dit mogelijk en waarom wordt ik daar niet voor gewaarschuwd zoals afgesproken?????

De oplossing

Hopelijk kunnen wij een regeling treffen voor acceptabele kosten. Ik ben al jaren klant en nooit problemen gehad met T-Mobile. Maar dit vind ik niet correct voor een trouwe klant.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Konig,
    Wij kunnen ons voorstellen dat het vervelend is dat u een dergelijke factuur ontvangt.
    U kunt inderdaad gebruik maken van T-Mobile hotspots in het buitenland. Het gebruik van internet is echter niet gratis, hier zijn kosten aan verbonden. Deze vind u terug op onze site, of kunt u opvragen via onze klantenservice.
    U hebt inmiddels eveneens een reactie per email van ons ontvangen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile klantenservice
  2. Auteur
    Wendy
    Datum
    Providers zijn verplicht om een waarschuwingsbericht te sturen als de kosten boven een bepaald bedrag komen. En jullie hebben helemaal niks gedaan. Dit vind ik niet acceptabel....
    Zie: http://www.internetabonnement.nl/nieuws/Waarschuwing-bij-overschrijding-datalimiet.html
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Konig,
    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost en verzoeken u uw melding te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile klantenservice
  4. Auteur
    Wendy
    Datum
    T-Mobile heeft mij netjes een voorstel gedaan waarmee ik akkoord ben gegaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wendy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?