Klacht T-Mobile Mobiel: Hoge kosten SMS diensten

Klachtnummer
# 148453
Gebruiker
Erik B
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Veel SMS ontvangen van nr 4010, kosten blijken 1,24 per sms.
Gevolg is dat ik al €49,60+€42,16 aan kosten heb moeten betalen aan T - Mobile.
Ik heb zelf via Internet ontdekt dat ik STOP kon terugsturen naar 4010 en hoop dus dat het niet meer vookomt.

De oplossing

Ik zou graag zien dat tenminste een groot deel van de kosten worden gecrediteerd: kosten tot nu toe zijn: €91,76

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer Boutkan,

    Dank u wel voor uw melding. Wij hebben u per e-mail een formulier gestuurd om onderzoek te doen naar de diensten. Zodra wij deze met uw akkoord retour ontvangen, starten wij het onderzoek of de kosten wel of niet terecht in rekening zijn gebracht. U ontvangt daarna binnen 2 weken een terugkoppeling.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen