Opgelost door T-Mobile Mobiel: Hoge rekening na verkeerd geinformeerd te zijn door klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 25612
Gebruiker
marissavanschie@hotmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn huidige abonnement is relax250 met blackberry internet en loopt af in mei. Nu heb ik 3 maanden van te voren (in februari) een nieuwe telefoon besteld met contractverlenging. Ik heb voordat ik bestelde contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of ik met mijn huidige abonnement ook op mijn nieuwe toestel (galaxy S3) gebruik kon maken van internet etc. of dat ik mijn internetbundel moest veranderen. Er is mij toen gezegd dat ik dit niet hoefde te veranderen en dat ik hier gewoon nog gebruik van kon maken. Nu krijg ik ineens een rekening van €126,95. Hierop staat dat ik hele hoge extra kosten heb voor internet gebruik. Terwijl de klantenservice mij heeft verteld dat ik het abbonement niet hoefde te veranderen. Op mijn huidige rekening staat ook al een bedrag van €156 aan overige kosten. Maar ook heb ik ineens 0 min/sms. Terwijl ik zeker nog meer dan 8000 min/sms had voordat ik deze telefoon kreeg! En mijn huidige abbonement is nog niet is afgelopen!

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen van deze rekening en ook de rekening die er nog aan zit te komen. Ik ben namelijk verkeerd geinformeerd door de klantenservice waardoor ik niet wist dat ik mijn abbonement had moeten veranderen. Anders had ik dat zeker gedaan! Ik vind het onterecht dat ik deze rekeningen moet betalen omdat ik niet af wist dat is buiten mijn bundel aan het bellen/smsen/internetten was.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marissavanschie@hotmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen