Opgelost door T-Mobile Mobiel: Hoge rekening vanwege internetgebruik
Details
De klacht
In mei 2014 heb ik mijn contract met T-Mobile vernieuwd, een Ondernemerspakket met 2000MB internet. Over september kreeg ik een rekening van € 786. Wat bleek, mijn abonnement ging pas op 5 oktober 2014. Niemand die dat verteld had, ik kreeg in mei de nieuwe telefoon en ben aan de slag gegaan. Staat wel in kleine lettertjes in de brieven die ik gekregen had in mei. Geen waarschuwing via sms gekregen van T-Mobile. Met T-Mobile verschillende keren gebeld waarin vriendelijk uitgelegd wordt hoe het komt dat de rekening zo hoog is. Uiteindelijk een brief gestuurd met de vraag of T-Mobile de rekening wil verlagen. Geen reactie dus na een maand maar een email gestuurd. Die werd wel snel beantwoord, zonder oplossing. Zojuist gebeld, van de medewerkster gehoord dat er € 500 van het internet gebruik voor mijn rekening blijft staan. Een extra internetbundel had hooguit € 30 gekost, dus is zo'n voorstel helemaal niet fair. Al 5 jaar contract, rekeningen al jaren lager dan € 100.De oplossing
Ik verzoek hierbij om de rekening te verlagen waarbij voor het internetgebruik dat formeel buiten het contract bleek te zijn geen kosten in rekening gebracht worden aangezien ik wel binnen de 2000MB gebleven ben zoals de intentie van het contract was.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.