Opgelost door T-Mobile Mobiel: Hoge rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120579
Gebruiker
Coly
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Mijn vader van bijna tachtig heeft sinds oktober 2014 een abonnement lopen via United Consumers. Dat kost hem 9,00 euro per maand. Zou hem 9,00 euro per maand moeten kosten. Want; wat schetst onze verbazing? De afgelopen maanden liepen de rekeningen op tot 138,00 euro en dat al vanaf februari. Het blijkt dat mijn vader na het argeloos meedoen aan wedstrijden, sms-jes binnen krijgt die schandalig veel geld kosten. met T-Mobile probeerde ik tot een oplossing te komen. Dat is niet gelukt. T mobile weigerde mij te woord te staan en hing uiteindelijk zelfs de telefoon op nadat ik tevergeefs om een teamleider vroeg. Ik vind dit onacceptabel; en neem hier dan ook geen genoegen mee. Mijns inziens hebben providers een verantwoordelijkheid tav hun klanten; als je ziet dat een persoon met een abonnement van 9,00 per maand zulke hoge kosten maakt dien je contact op te nemen met die persoon en niet te zeggen, zoals nu; 'het is niet verboden bij de wet', en geen verantwoordelijkheid te nemen .

De oplossing

Ik wil dat T mobile samen met mij en mijn vader bekijkt wat er nu mogelijk is. Ik verwacht een restitutie van het geld dat mijn vader - onterecht - voor de sms diensten heeft betaald. En ik wil weten wat kan T mobile in het vervolg zelf gaat doen om dit soort uitwassen aan te pakken.

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum

    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer,
    Wij hebben u een brief en een e-mailgestuurd met de geboden oplossing.
    Wilt u zo vriendelijk zijn na het lezen hiervan de klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile
  3. Auteur
    Coly
    Datum
    Beste mensen van T-mobile,
    Blij dat jullie mijn klacht als gegrond verklaren en over gaan tot restitutie. Alleen, als jullie - zoals het voorstel nu is - de restitutie verrekeningen met het abonnement dat mijn vader heeft afgesloten, duurt het vijf jaar voor hij zijn geld terug heeft. Misschien leeft hij tegen die tijd niet eens meer. Graag zou ik zien dat u het geld per ommegaande aan hem terugstort. Met dank en groet,
    Christel Olijslager-Groenendijk
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw,
    Ik had al een notitie gemaakt dit bedrag terug te boeken. U kunt dit binnen 15 dagen gestort zien op de rekening van onze klant.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile
  5. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw,
    Ik had al een notitie gemaakt dit bedrag terug te boeken. U kunt dit binnen 15 dagen gestort zien op de rekening van onze klant.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile
  6. Auteur
    Coly
    Datum
    Fijn hoe T mobile met mijnschacht is omgegaan. Ik ben tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Coly
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen