Opgelost door T-Mobile Mobiel: Hoge rekening

# 120579
Coly

Mijn vader van bijna tachtig heeft sinds oktober 2014 een abonnement lopen via United Consumers. Dat kost hem 9,00 euro per maand. Zou hem 9,00 euro per maand moeten kosten. Want; wat schetst onze verbazing? De afgelopen maanden liepen de rekeningen op tot 138,00 euro en dat al vanaf februari. Het blijkt dat mijn vader na het argeloos meedoen aan wedstrijden, sms-jes binnen krijgt die schandalig veel geld kosten. met T-Mobile probeerde ik tot een oplossing te komen. Dat is niet gelukt. T mobile weigerde mij te woord te staan en hing uiteindelijk zelfs de telefoon op nadat ik tevergeefs om een teamleider vroeg. Ik vind dit onacceptabel; en neem hier dan ook geen genoegen mee. Mijns inziens hebben providers een verantwoordelijkheid tav hun klanten; als je ziet dat een persoon met een abonnement van 9,00 per maand zulke hoge kosten maakt dien je contact op te nemen met die persoon en niet te zeggen, zoals nu; 'het is niet verboden bij de wet', en geen verantwoordelijkheid te nemen .

Ik wil dat T mobile samen met mij en mijn vader bekijkt wat er nu mogelijk is. Ik verwacht een restitutie van het geld dat mijn vader - onterecht - voor de sms diensten heeft betaald. En ik wil weten wat kan T mobile in het vervolg zelf gaat doen om dit soort uitwassen aan te pakken.

Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    Beste heer,
    Wij hebben u een brief en een e-mailgestuurd met de geboden oplossing.
    Wilt u zo vriendelijk zijn na het lezen hiervan de klacht te sluiten?
    Beste mensen van T-mobile,
    Blij dat jullie mijn klacht als gegrond verklaren en over gaan tot restitutie. Alleen, als jullie - zoals het voorstel nu is - de restitutie verrekeningen met het abonnement dat mijn vader heeft afgesloten, duurt het vijf jaar voor hij zijn geld terug heeft. Misschien leeft hij tegen die tijd niet eens meer. Graag zou ik zien dat u het geld per ommegaande aan hem terugstort. Met dank en groet,
    Christel Olijslager-Groenendijk
    Beste mevrouw,
    Ik had al een notitie gemaakt dit bedrag terug te boeken. U kunt dit binnen 15 dagen gestort zien op de rekening van onze klant.
    Beste mevrouw,
    Coly
    Fijn hoe T mobile met mijnschacht is omgegaan. Ik ben tevreden.

Coly

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?