Opgelost door T-Mobile Mobiel: Hoge rekening

Anoniem

Ik heb per 21 oktober mijn abbonement verlengd. Mijn vorige abbonement was 150 min sms en bellen en onbeperkt internet. Ik zoek dus hetzelfde abbonement erbij 150 min sms en bellen en een nieuw toestel omdat ik deze er voor 279 euro bij kreeg en dacht dat het goed was. Krijg ik een rekening van 379 euro met de uitleg dat ik over mijn internetlimiet ben heen gegaan. Ik heb toch gewoon mijn abbonement verlengd onder de dezelfde voorwaarde. Nee ik had een ander abbonement Het was namelijk een I-smart 150 en daar zat geen onbeperkt internet bij. Die had ik er voor 5,03 per maand bij moeten nemen.Ik nog uitleggen dat als ik dat geweten had, ik dat zeker had gedaan. Ik ga toch geen 379 euro betalen als het voor 5 euro in de maand kan. Ik wist dus totaal nergens van.Ik werd naderhand nog terug gebeld dat de rekening nog hoger was, het was in totaal ruim 800 euro.Nu willen ze alles terug boeken maar ik moet wel 100 euro zelf betalen. Nou ik ben het er dus niet mee eens.Niet eens een sms of een belletje dat ik zo een hoge rekening zou krijgen omdat ik over mijn limiet was.Ik denk gewoon dat ik mijn huidige abbonement verleng, nou niet dus. Abbonement afgesloten 21oktober nu 3 december rekening ruim 800 euro in amper 6 weken tijd. Had U mij niet even kunnen waarschuwen?

Ik wil gewoon dat T-Mobile de situatie begrijpt. Ik wist het echt niet. Ze begrijpen toch wel dat als ik voor 5.03 per maand onbeperkt internet kan krijgen ik dit er toch bij neem? Ik dacht dat ik gewoon dat ik hetzelfde had als mijn vorige abbonememt omdat ik het verlengd had. Ik ben blij dat ik het grootste bedrag terug krijg maar ik wil eigenlijk het hele bedrag terug omdat dit geheel buiten mijn schuld is gegaan. Ze hadden me ook op tijd kunnen inlichten dat ik over mijn limiet ging. Dan had er zeker een lichtje bij mij gaan branden omdat ik er vanuit ging dat ik mijn oude abbonement met onbeperkt internet had verlengd

T-Mobile
    Beste meneer Altena,
    Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer u in de veronderstelling bent dat u een bepaalde keuze maakt maar deze achteraf anders blijkt te zijn dan u had verwacht. Bij de keuze voor het iSmart abonnement had u echter de mogelijkheid om de prijslijst te bekijken. Er zijn meer verschillen in de tarieven en voorwaarden. Bij het selecteren van het abonnement hebt u ook de optie gehad om voor een internetbundel te kiezen. U heeft als klant ook een verantwoordelijkheid om u goed te informeren voor u de keuze maakt.
    Omdat we echter begrijpen dat het niet uw intentie is geweest om niet voor een internetbundel te kiezen, vergoeden wij het overgrote deel van de kosten. € 100,- is voor uw eigen rekening, en ruim € 750,- is door T-Mobile kwijtgescholden. Wij zijn van mening dat we u hiermee voldoende tegemoet zijn gekomen.
    T-Mobile klantenservice
    Geachte T-Mobile,
    Mijn intentie was om mijn abbonement te verlengen, dus met onbeperkt internet net als de vorige. Daarom heb ik ook op Abbonement verlengen geklikt. Dat ik hierdoor een aantal dingen niet begrepen heb, daar ben ik inmiddels wel achter. Ik ging er vanuit dat ik gewoon weer onbeperkt internet had. Het was voor mij ook de eerste keer dat ik mijn abbonement via internet ging verlengen. Ik zal mij echter neerleggen bij U beslissing en wil U bedanken dat we het zo kunnen oplossen.
    Anoniem
    Dit zal mij ook geen tweede keer meer gebeuren.Met vriendelijke groet,H.Altena
    Anoniem
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Anoniem

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?