Opgelost door T-Mobile Mobiel: Hoge rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80230
Gebruiker
mammavan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een heel goedkoop abonnement, voor 9,99 euro bij t-mobile.
Op 28 september kreeg ik om 14.30 een sms dat ik over mijn bundel heen was en dat er kosten aan verbonden waren. Ik heb De app van t-mobile op mijn telefoon en die heb ik nauwlettend in de gaten gehouden, volgende de app had ik nog tegoed. Ik keek toen meteen op mijn extra kosten en daar stond al van de dag ervoor een bedrag van bijna 60 euro.
Ze hebben dus pas na 24 uur een sms gestuurd.
Ik heb mijn rekening afgewacht maar daar word ik niet wijzer van.
Ik heb een specificatie gevraagd en gevraagd waarom ze te laat een sms hebben gestuurd.
Ik krijg als antwoord dat ze niet verplicht zijn bij mijn abonnement om een sms te sturen.
Maar op de site van de rijksoverheid staat van wel, en dat is van 2012. Mijn abonnement is van 2013. Er werd ook gezegd dat die afspraak gemaakt nadat mijn abonnement is ingegaan, maar dat klopt dus niet. Dit wordt zo'n welles/nietes spelletje. Wat kan ik doen.

De oplossing

Dat ik alleen dat gedeelte hoef te betalen van na de waarschuwings sms. Ze hadden me op tijd moeten sms-en. Zo staat het op de site van de rijksoverheid uit 2012.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    mammavan
    Datum
    Ik ben gebeld door een hele aardige mijnheer van T-Mobile. Bedarg wordt gecrediteerd. Bedankt T-Mobile voor de goede afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mammavan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?