Opgelost door T-Mobile Mobiel: Ik ben niet blij om klant van T-mobile te zijn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64284
Gebruiker
Simon
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben je in gesprek, stopt het er zomaar mee
Met regelmaat geen berichten kunnen versturen
Wil je bellen geeft-ie met regelmaat "netwerk bezet" aan
Internet werkt traag
Uit onderzoek is gebleken dat het bereik minder is. Ook zou het te maken hebben met de omzetting naar 4G. Het zou een half jaar kunnen duren. Om tegemoet te komen hebben we 20% korting op het abonnement gekregen, maarrrr.......
de klachten worden alleen maar erger en de frustatie dus ook en dat is niet fijn.
(3 abonnementen binnen het gezin)

De oplossing

Het liefst zie ik dat het abonnement kan worden opgezegd zonder extra kosten; op deze manier je gsm te moeten gebruiken is tenslotte niet fijn.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en doorgezet naar ons Netwerk team. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Simon
    Datum
    de volgende dag gelijk al een telefoontje ontvangen van T-mobile en we kunnen het abonnement opzeggen/ontbinden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Simon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?