Opgelost door T-Mobile Mobiel: Ik kan niet iedereen bellen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 541405
Gebruiker
Chaskia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sim only abonnement functioneert niet. Ik kan sommige mensen niet bellen ik ontvang meteen de voicemail. Ook mijn whats app doet het niet. Ik heb dit een paar keer telefonisch doorgeven maar het probleem wordt niet opgelost. Ik betaal voor een Sim only abonnement die niet goed functioneert. Het contract heb ik 3 weken geleden verlengd heb daar spijt van. Ze kunnen ook niet aangeven hoe lang het duurt voordat het opgelost. Tja dan zijn we straks 11 maanden verder en dan is het nog niet opgelost maar wel geld innen.

De oplossing

Binnen 3 werkdagen oplossen anders Beeindiging contract.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chaskia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het probleem is naar te vredenheid opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen