Opgelost door T-Mobile Mobiel: Ik wacht al bijna een maand op me bestelde steamer.

Beste,
ik heb 22 november van mijn punten(ruim 4500 punten) een steamer besteld bij t mobile inmiddels is het 14 december en ik heb nog niets. toen ik deze bestelde zou hij binnen 5 werkdagen geleverd zijn. (ik had deze graag gebruikt op 5 december op pakjesavond) maar inmiddels 3 telefoontjes verder en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn heb ik nog niets.
Je kan zeggen het is voor niets maar ik heb vaker besteld van mijn punten en ben altijd goed geholpen behalve deze keer.
inmiddels ben ik bang dat ik mijn dochter (met een zware intolerantie voor veel verschillende voedselallergieen) met kerst weer teleur moet stellen???
Ik klaag niet graag maar deze keer kan ik er niet omheen voor mijn dochter.
Kunnen jullie me helpen??

met vriendelijke groeten,
sabrina bosma

Ik hoop eigenlijk dat ik zo snel mogelijk de bestelde steamer in gebruik kan nemen. en dat t mobile een gepaste oplossing heeft voor mij.

T-Mobile
    Geachte mevrouw Bosma,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    sabrina
    het heeft heel lang geduurd voor dat ik de steamer binnen had maar 16 -12 is hij toch gekomen. ze waren intern heel druk bezig geweest intern. maar nadat ik gisteren een telefoontje had gekregen van t mobile en dat ze ook nog eens 1000 punten terug storten was ik helemaal aangenaam verrast door de goede service. bedankt t- mobile

sabrina

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?