Klacht T-Mobile Mobiel: Ik wil contract per direct beeindigen, maar dit wordt niet serieus genomen, ondanks klacht !

Klachtnummer
# 417165
Gebruiker
Milena
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedendag, met Aura Milena Garcia Apraez, 10-09-1960, ik heb een klacht over Tmobile, het contract is heel klungelig afgeschreven, verzekeringspolis/ verzekering ( uberhaüpt) is niet terug te vinden, op het contract, 5 x met tmobile gesproken , 5 x met Chubb verz. Gesproken, niemand die eruit kwam, bij Tmobile geweest, ( vlamingstraat den haag) en zij bellen Chubb en komen erachtet dat het Contract grote grove fouten bevat, en adviseren mij een klacht in te dienen, ik dien een klacht in , een medewerkster belt mij op en draait behoorlijk om de zaken heen als ik zeg dat ik het contract definitief wil beëindigen na aanleiding van de grote fouten " , ik wil simpelweg het contract beëindigen , ik houd niet van , om van het kastje naar de muur te worden gestuurd.!

De oplossing

Het contract beëindigen i.v.m met de fouten op het Contract en al mijn tijd die ik kwijt ben...

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Garcia

    T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar, vandaar dat wij u een email gestuurd waarin wij uw vragen zo goed mogelijk hebben geprobeerd te beantwoorden.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen