Klacht T-Mobile Mobiel: Ik wil contract per direct beeindigen, maar dit wordt niet serieus genomen, ondanks klacht !

Milena

Goedendag, met Aura Milena Garcia Apraez, 10-09-1960, ik heb een klacht over Tmobile, het contract is heel klungelig afgeschreven, verzekeringspolis/ verzekering ( uberhaüpt) is niet terug te vinden, op het contract, 5 x met tmobile gesproken , 5 x met Chubb verz. Gesproken, niemand die eruit kwam, bij Tmobile geweest, ( vlamingstraat den haag) en zij bellen Chubb en komen erachtet dat het Contract grote grove fouten bevat, en adviseren mij een klacht in te dienen, ik dien een klacht in , een medewerkster belt mij op en draait behoorlijk om de zaken heen als ik zeg dat ik het contract definitief wil beëindigen na aanleiding van de grote fouten " , ik wil simpelweg het contract beëindigen , ik houd niet van , om van het kastje naar de muur te worden gestuurd.!

Het contract beëindigen i.v.m met de fouten op het Contract en al mijn tijd die ik kwijt ben...

T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile

T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw Garcia

T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar, vandaar dat wij u een email gestuurd waarin wij uw vragen zo goed mogelijk hebben geprobeerd te beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?