Opgelost door T-Mobile Mobiel: Ik word de schulden in gejaagd doordat ik geen betalingsregeling kan treffen met T-Mobile

content Opgelost
BloemBoter

Omdat ik inmiddels al ben overgestapt (en dus geen klant meer ben bij T-Mobile) kan ik geen betalingsregeling treffen voor de afbetaling van het toestel wat ik bij een abonnement twee jaar geleden heb aangeschaft.
Door Corona ben ik al mijn inkomsten kwijt geraakt en kan ik deze factuur dus simpelweg niet in 1x voldoen. In plaats van mee te denken naar een oplossing (zij willen tenslotte toch geld van mij?) word ik gewoon afgescheept, de chat uit gegooid of opgehangen.
Gevolg is dat er straks steeds meer kosten bij komen (incassokosten etc.) die het probleem alleen maar groter maken en de oplossing verder weg.

Een betalingsregeling met mij treffen in plaats van mij op hogere kosten jagen. En als ik door het systeem wat zij gebruiken geen betalingsregeling met hun kan treffen, dan wil ik die prima treffen met het incassobureau, maar dan wel zonder extra kosten!

BloemBoter
    Nog steeds geen reactie ontvangen. Van T-Mobile, slechte zaak.
    T-Mobile Mobiel
    Beste klant, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn telefonisch contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht te beoordelen en te sluiten? Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile

BloemBoter
Toch via deze weg een betalingsregeling kunnen treffen, fijn!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?