Opgelost door T-Mobile Mobiel: In 2 dagen 2200 Mb verbruikt met alleen wifi aan.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 53161
Gebruiker
Meltem
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 21 januari 2014 krijg ik een sms dat mijn internetbundel op is. Ik heb hierop direct mijn internet uitgezet en heb alleen via wifi internet gebruikt. Op 21 januari 2014 krijg ik een melding dat ik uit mijn bundel ben en extra kosten moet betalen. Let wel mijn internet staat dan al uit.
Vervolgens krijg ik een rekening van t-mobile waarop staat dat ik op 21 januari meer dan 1000MB- mijn normale bundel - heb verbruikt. Op de 22e zou ik zelfs bijna 1200 MB hebben verbruikt. Dit is simpelweg onmogelijk omdat ik direct nadat ik een melding van T-mobile heb gehad mijnternet heb uitgezet! Mijn normale rekening van €30 wordt opeens €207!!!! De klantenservice kan het niet verklaren en wil niet verder helpen. Als ik vraag om uitleg krijg ik eerst te horen dat men dit inzichtelijk kan maken en vervolgens Uit mijn gegevens blijkt dat het niet mogelijk is om inzichtelijkheid te verschaffen aangaande....

De oplossing

Restitutie van het overduidelijk - ook gelet op mijn verbruik over de eerdere maanden en jaren- ten onrechte in rekening gebrachte gebruik. Anders wil ik graag inzicht in waar het dataverbruik dan wel uit heeft bestaan. Dat u om mijn privacy te beschermen geen gegevens kunt verstrekken die ik vraag over mijn eigen verbruik gelooft toch niemand!

5 reacties

  1. Auteur
    Meltem
    Datum
    Opvallend is dat ruim een week na het indienen van de klacht T-Mobile zich geroepen voelt om inhoudelijk een klacht in te dienen. Nu ook maar een klacht indienen bij een instantie waar ze dat wel moeten. Je moet klaarblijkelijk Youp heten en een column te hebben voorfat T-Mobile de eigen fouten erkent.
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Meltem
    Datum
    Ik heb geen inhoudelijke reactie ontvangen en ben evenmin telefonisch benaderd.
  4. Auteur
    Meltem
    Datum
    Jammer dat er zo veel klachten voor nodig waren, mar het bedrijf heeft uiteindelijk na nader onderzoek besloten om de internetkosten te crediteren. Dank hiervoor.
  5. Auteur
    Meltem
    Datum
    In rekening gebrachte internetkosten buiten de bundel worden gecrediteerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Meltem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen