Klacht T-Mobile Mobiel: In Almere-hout is geen goed bereik sinds begin januari zonder actie van T-mobile

MPB26

In Almere-hout is geen goed bereik sinds enige tijd (begin januari) en T-mobile behandelt elke melding hierover als een nieuwe klacht en er is tot op heden nog niets verbeterd.

Dat zij er voor gaan zorgen dat er weer gewoon bereik is en er op een normale manier met onze mobiele telefoon gebeld kan worden, zonder dat het meer dan de helft van het gesprek weg valt. Dit is gewoon niet te doen. Behandel niet elke klacht zogenaamd als nieuwe klacht. Dit is bekend bij jullie. In de Nextdoor App regent het klachten en iedereen heeft al meerdere meldingen gedaan zonder gehoor van jullie onderneming. Dit is niet klantvriendelijk en is niet servicegericht.

Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Beste klant,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek op 4 maart hebben wij u een email gezonden. Wij hebben helaas nog geen reactie gehad op deze email, daarom hebben wij deze nogmaals naar u verzonden. Wij horen graag van u.

Beste klant,
    De storing in Almere is inmiddels opgelost. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?