Opgelost door T-Mobile Mobiel: In plaats van 2 tv-boxen 1 ontvangen. Nog steeds de 2e niet ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 487137
Gebruiker
AlbertHeijnproducten#niet te vertrouwen#
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik probeer nu al 3 dagen in contact te komen met een medewerker! Sinds 12 oktober jl. heb ik T-mobile. Ik had 2 tv-boxen besteld en 1 ontvangen. Toen heb ik maar een 2e besteld waarvoor ik nu wel betaal maar deze nog niet ontvangen en er staat ook niet aangegeven dat er iets onderweg is. Heb al een vermogen aan beltegoed uitgegeven door in de wacht gezet te worden en laat staan de tijd die ik eraan besteed heb!!

De oplossing

Ik wil de 2e tv- box ontvangen en een vergoeding voor de frustratie en de dagen dat ik betaal voor een 2e maar deze niet heb.

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Van der Veen,

    T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden. Helaas was u telefonisch niet bereikbaar. Morgen proberen we het nogmaals.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Van der Veen,

    T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden. Helaas was u telefonisch niet bereikbaar. Morgen proberen we het nogmaals.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Van der Veen,

    Helaas was u niet telefonisch bereikbaar.
    Wij proberen het op korte termijn nogmaals.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Van der Veen,

    Helaas was u niet telefonisch bereikbaar.
    Wij proberen het op korte termijn nogmaals.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AlbertHeijnproducten#niet te vertrouwen#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb zelf t-mobile na heel veel proberen telefonisch te pakken gekregen en zo is het geregeld
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen