Opgelost door T-Mobile Mobiel: In plaats van 2 tv-boxen 1 ontvangen. Nog steeds de 2e niet ontvangen.

content Opgelost
AlbertHeijnproducten#niet te vertrouwen#

Ik probeer nu al 3 dagen in contact te komen met een medewerker! Sinds 12 oktober jl. heb ik T-mobile. Ik had 2 tv-boxen besteld en 1 ontvangen. Toen heb ik maar een 2e besteld waarvoor ik nu wel betaal maar deze nog niet ontvangen en er staat ook niet aangegeven dat er iets onderweg is. Heb al een vermogen aan beltegoed uitgegeven door in de wacht gezet te worden en laat staan de tijd die ik eraan besteed heb!!

Ik wil de 2e tv- box ontvangen en een vergoeding voor de frustratie en de dagen dat ik betaal voor een 2e maar deze niet heb.

Beste mevrouw/meneer,

Beste mevrouw Van der Veen,

T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden. Helaas was u telefonisch niet bereikbaar. Morgen proberen we het nogmaals.

Beste mevrouw Van der Veen,

Helaas was u niet telefonisch bereikbaar.
    Wij proberen het op korte termijn nogmaals.

Beste mevrouw Van der Veen,

Helaas was u niet telefonisch bereikbaar.
    Wij proberen het op korte termijn nogmaals.

AlbertHeijnproducten#niet te vertrouwen#
Ik heb zelf t-mobile na heel veel proberen telefonisch te pakken gekregen en zo is het geregeld

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?