Opgelost door T-Mobile Mobiel: Incassokosten onterecht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 328707
Gebruiker
P schrooten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na diversen malen gebeld te hebben worden er onterecht incassokosten in rekening gebracht, zelf incassokosten op incassokosten. Ook na toezeggingen en een brief waar ze niet op gereageerd hebben blijft het stil.
Ze hebben zelfs een brief gestuurd om een bkr mlding te doen voor de incassokosten.
Door toesoen van t mobil kon ik niet op mijn mobiel waardoor facturen niet zichtbaar waren, ze sturen daarna sms naar mobile nummer wat niet in gebruik is en bekend bij t mobiel dat deze niet in gebruik was. Ook was nieuwe nummer bekend maar daar nooit een sms op mogen ontvangen.
Ik wik dat de onterechte incassokosten gecrediteerd worden en ze stoppen met driegen bkr melding te doen on alleen de incassokosten dit kan mijn inziens alleen voor als toestel niet betaald wordt, dat is niet het geval

De oplossing

Crediteren incassokoaten

2 reacties

  1. Auteur
    P schrooten
    Datum
    Vreemd dqt niemqnd dit herkend
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P schrooten
Datum
Uiteindelijke oplossing
de kosten worden kwijt gescholden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?