Klacht T-Mobile Mobiel: Inflatie correctie niet goed gecommuniceerd

Klachtnummer
# 94447
Gebruiker
Marten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zie plotseling een inflatie correctie op mijn nota .
Ik ging er 100% vanuit dat de tarieven voor de gehele looptijd waren .
Ik begrijp uit de correspondentie dat de informatie in die tijd niet juist verstrekt is .
Natuurlijk contact opgenomen met t-mobile maar de medewerker ( Victor ) kon en wilde mij niet helpen en ook kon en wilde hij mij niet doorverbinden met de floor manager .

Ik hoop dat dit buiten de geschillencommissie kan geregeld worden .

Marten

De oplossing

Ontbinden overeenkomst

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Van de Loosdrecht.
    Vandaag hebben we uw klacht per e-mail beantwoord.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op Klachtenkompas af te sluiten? Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?