Opgelost door T-Mobile Mobiel: inflatie correctie t-mobile

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 49489
Gebruiker
Frits
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Dag Heren/Dames is het normaal dat een 2 jarig abonnement per 1 jan. verhoogd kan worden( inflatie correctie van 2.9 %) ik heb toch een prijs afgesproken voor 2 jaar ( abonnement ) Mijn abonnement loopt nog tot nov. 2014 vriendelijke groet Frits van der Plank

De oplossing

geen inflatie correctie 0617128893

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer/mevrouw, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Frits
    Datum
    Klacht is in alle tevredenheid opgelost. Bedankt T- Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen