Klacht T-Mobile Mobiel: Inflatiecorrectie sinds 2013

jv93

U berekent aan mij bij dit abonnement inflatiecorrectie. Bij het afsluiten van de overeenkomst is de berekening van de inflatiecorrectie niet met mij overeengekomen. In mijn contract of in de algemene voorwaarden staat niet vermeld dat u inflatiecorrectie berekent.

Ruim een jaar geleden heb ik zowel telefonisch als per e-mail eenzelfde klacht ingediend, maar aan alle kanten werd ik door uw collega’s dusdanig tegengewerkt (steeds opnieuw tegengesproken, doorverbonden, opgehangen/weggedrukt, niet teruggebeld, et cetera) dat de moeite niet meer in verhouding stond tot de baten.

Ik verzoek u tot terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer bij mij in rekening te brengen.

Indien mijn klacht ditmaal niet binnen een redelijke termijn is afgehandeld, zie ik mij genoodzaakt om mijn klacht alsnog voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

T-Mobile
    Geachte heer Verhoeve,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    jv93
    Op twee juli is een creditnota ter waarde van één maandbedrag ingevoerd bij mijn facturen. Gisteren, 8 juli, is echter toch gewoon de factuur van juli voldaan via automatische incasso. Ik neem aan dat de factuur van komende maand dan zal worden verrekend met de creditnota. Bijna opgelost dus.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?