Opgelost door T-Mobile Mobiel: Internet en tv vallen continue uit.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 489283
Gebruiker
MarcvdHam1979
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen internet en tv

De oplossing

Door de nalatigheid van T-Mobile, die niet het product of de dienst kunnen leveren die ze aanbieden, wil ik dat zij het abonnement kosteloos opzeggen. Sinds begin 2020 bij T-Mobile thuis, maar continue verbindingsproblemen gehad. Klantenservice kan het probleem niet oplossen. Monteur langs geweest, kan het probleem niet oplossen. Onderzoek bij de wijkkast gedaan. Wederom geen oplossing. Mijn vrouw moet door de Corona thuis zitten voor haar opleiding. Digitaal les volgen. Valt continue internet weg, waardoor ze geen les kan volgen. Ze kan ook geen examen doen, want dit is ook digitaal. T-Mobile gevraagd voor opzeggen abonnement. Gingen dit verzoek neerleggen bij een andere afdeling. 2 weken later maar gebeld wat de uitkomst was. Stond er in het systeem dat het was afgewezen omdat de modem 7 dagen online was geweest. Echter heb ik in die 2 weken meerdere malen de modem moeten herstarten, omdat dat mooie rode lampje weer brandde. Mijn kinderen kunnen geen tv kijken. Wij ook niet. DRAMA!

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer van den Ham. Bedankt voor het gesprek van zojuist. Zoals overeengekomen stuur ik u een e-mail met daarin onze contactgegevens.
    Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MarcvdHam1979
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen