Opgelost door T-Mobile Mobiel: Internet en tv vallen continue uit.

sad Opgelost
MarcvdHam1979

Geen internet en tv

Door de nalatigheid van T-Mobile, die niet het product of de dienst kunnen leveren die ze aanbieden, wil ik dat zij het abonnement kosteloos opzeggen. Sinds begin 2020 bij T-Mobile thuis, maar continue verbindingsproblemen gehad. Klantenservice kan het probleem niet oplossen. Monteur langs geweest, kan het probleem niet oplossen. Onderzoek bij de wijkkast gedaan. Wederom geen oplossing. Mijn vrouw moet door de Corona thuis zitten voor haar opleiding. Digitaal les volgen. Valt continue internet weg, waardoor ze geen les kan volgen. Ze kan ook geen examen doen, want dit is ook digitaal. T-Mobile gevraagd voor opzeggen abonnement. Gingen dit verzoek neerleggen bij een andere afdeling. 2 weken later maar gebeld wat de uitkomst was. Stond er in het systeem dat het was afgewezen omdat de modem 7 dagen online was geweest. Echter heb ik in die 2 weken meerdere malen de modem moeten herstarten, omdat dat mooie rode lampje weer brandde. Mijn kinderen kunnen geen tv kijken. Wij ook niet. DRAMA!

T-Mobile Mobiel
    Beste heer van den Ham. Bedankt voor het gesprek van zojuist. Zoals overeengekomen stuur ik u een e-mail met daarin onze contactgegevens.
    Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice

MarcvdHam1979

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?