Opgelost door T-Mobile Mobiel: Internet europa in en uitschakelen, T Mobile blijft zijn klanten misleiden!

Nick

Internet Europa aangeklikt in de veronderstelling dat ik tijdens mijn vakantie niet voor onverwachte kosten kom te staan. Ik kan hem bij terugkomst in Nederland niet meer uitzetten. Gebeld met de klantenservice. Blijkt dat ik nu tot einde van het contract vastzit aan deze bundel voor Internet Europa, terwijl ik in Nederland verder verblijf. Dat is 14,99 euro per maand extra voor iets wat ik verder niet gebruik.
T-Mobile blijft zijn klanten misleiden door de T-mobile app niet aan te passen!
Internet Europe is simpel zonder waarschuwingen (zoals de vermelding dat je de hele abbonnements periode vast zit aan deze bundel) via de app "in maar niet uit te schakelen''

Graag oplossing dat Internet Europa wordt uitgezet (net als de voorgaande klachten) en dat ik niet voor onnodige kosten kom te staan. Graag geen reactie over voorwaarden en dergelijke. Dan is de misleiding dat je het zelf wel kan aanzetten, maar niet kan uitzetten zonder waarschuwing in de regel. Ook staat er niet in de regel bij het aanklikken dat je dan vastzit aan het abonnement.

T-Mobile
    T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte heer,
    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Nick
    Bedankt voor uw oplossing.

Nick

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?