Opgelost door T-Mobile Mobiel: Internet Europa stiekem gewijzigd naar hogere prijs en slechter voorwaarden, ondanks contractverplichtingen

rfo00457

Ik had tot oktober 2012 Internet Europa ’11 voor zone 1. D.w.z. 1 GB internet voor 8 euro per maand en bij bereiken limiet gaat snelheid omlaag. Ik ben in oktober 2012 naar Moskou (zone 2) geweest. Ik heb daarvoor een weekpas voor zone 2 aangeschaft. Achteraf blijkt dat de medewerker Internet Europa, zonder dat ik het wist, heeft uitgezet om de weekpas aan te kunnen zetten. Ik heb dit gemeld en Internet Europa zou weer aangezet worden. Dit is aangezet, maar ineens had ik Internet Europa ’13. Dat wil zeggen 500 MB internet voor 12,5 euro en bij bereiken limiet moet er opnieuw betaald worden om weer internet te hebben.
Ik heb naar mijn idee nog steeds een abonnement Internet Europa ’11 en dit is eenzijdig omgezet naar een duurder abonnement met slechtere voorwaarden. Ik heb nooit IE ’11 beëindigd en ben nooit akkoord gegaan met IE ’13.

Ofwel de oude situatie herstellen (dus Internet Europa '11 terug op mijn abonnement) en gecompenseerd worden voor de onterechte afschrijvingen van Internet Europa '13, ofwel kosteloos van de 2 contracten af die wij bij T-Mobile hebben lopen.

T-Mobile
    Beste meneer Folmer,
    Naar aanleiding van het gesprek met u vandaag heb ik een bedrag van 52,43 incl. BTW gecrediteerd voor de periode 18 oktober 2012 tot en met 5 september 2013. Verder heb ik u een korting gegeven van 24 maanden € 5,00 incl. BTW op Internet Europa.
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile Klantenservice
    rfo00457
    De klacht is wat mij betreft hiermee netjes afgehandeld. Wel nog de opmerking dat dit ook meteen had gekund. Dan was ik niet al bijna een jaar bezig geweest dit opgelost te krijgen.

rfo00457

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?