Opgelost door T-Mobile Mobiel: Internet kosten extreem hoog na advies t mobile

Franz van der Wiel

Vorige jaar wou ik overstappen van t mobile naar Hi. Ik kon ik mijn nummer niet mee nemen naar Hi. Ik besloot hierop om mijn t mobile aan te houden zodat ik naar afloop van mijn 1 jarige contract bij Hi gewoon door kon gaan.. Ik heb namelijk een klanten bestand die mijn t mobile nummer hebben. De dame in kwestie adviseerde mij om een zo laag mogelijk abonnement te nemen € 10,- internet uitgeschakeld. Door haar coulante gebaar ben ik hiermee akkoord gegaan. Ik had een tegoed opgebouwd van € 200,- maar met 2 maanden was dit op. Ik dacht dat heeft te maken met het telefoneren wat ik nog deed met deze telefoon. Echter tot mijn verbazing kreeg ik ineens een factuur van € 100,-. Ik had nog internet verbinding dus heb ik ook dit uitgeschakeld. Wat schetste mijn verbazing was dat ik een maand later nog een factuur van € 84,- had. Er blijkt op de achtergrond apps te lopen die mij daarna pas is verteld. Ik ben onthutst omdat ik een internet had van € 7,50 pm. Ik had dit graag geweten. En nu???

Ik wil mijn contract bij T-mobile behouden omdat ik altijd goed ben behandeld als klant en de service altijd goed was. Op voorwaarde dat ik de kosten die door ondeskundigheid mij opgelegd zijn. Fouten kunnen gemaakt worden maar de onvolledigheid aangaande de apps die op de achtergrond mee lopen is sluipend.
T-mobile heeft een klant vriendelijke service en is bekend hier om, ik hoop dat dit voor mij ook geldt.

T-Mobile
    Beste klant,
    Wij hebben u inmiddels telefonisch een oplossing kunnen bieden.
    Indien uw klacht naar tevredenheid is opgelost verzoeken wij u om uw klacht via deze site op 'afgehandeld' in te stellen.
    T-Mobile klantenservice
    Franz van der Wiel
    Ik ben zeer verheugd met het feit dat T-Mobile mij tegemoet is gekomen met deze kwestie. De service zoals verwacht van T-Mobile is op een zeer nette manier met mij afgehandeld. Heel erg dank hiervoor.Met vriendelijke groet,

Franz van der Wiel

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?