Klacht T-Mobile Mobiel: internet traag en kan niet aanvullen terwijl ik onbepertk internet betaal.

Karidi

In december 2019 heb ik via abonnement verlengen, hetzelfde abonnement aangevraagd. Er is intern iets fout gegaan en heb veel te hoge rekeningen gekregen. Die heb ik terug gevraagd bij de bank en zolang ze die eraf halen, haal ik ze terug. Daar is nu 2 keer over gebeld en ik hoop dat dit wordt opgelost nu. Daarnaast heb ik sinds het nieuwe abonnement is ingegaan traag internet en kan ik niet gebruik maken van de aanvuller en dat terwijl ik voor onbeperkt internet betaal. Daarover zou het naar de technische dient worden gestuurd en werd ik vorige week terug gebeld met dezelfde mededeling en was er nog niets gebeurd. Ik heb internet nodig en daar betaal ik voor. Graag actie.

internet het goed doet en juiste rekening sturen, korting op geleden schade periode dat internet het niet deed.

Beste mevrouw,

Beste mevrouw/meneer,

Beste mevrouw Schuringa,
    Wij hebben elkaar zojuist gesproken.
    Het goede nieuws is dat het inmiddels is gelukt om in te loggen op uw account, en dat we het probleem met SMS versturen hebben kunnen oplossen.
    Het minder goede nieuws is dat ik opnieuw geduld moet vragen voor het probleem met traag internet, dit is nog in behandeling en zou een complex IT-gerelateerd probleem zijn. Zodra hier nieuws over is hoort u van mij.
    Ik houd deze melding in Klachtenkompas nog even open totdat het definitief is opgelost.
    Sjoerd
    Privacy & Complaints Specialist
    T-Mobile Klantenservice B.V.
    Beste mevrouw Schuringa,

Uw klacht is nog in behandeling. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

Beste mevrouw,

Wij hebben onlangs een terugbelafspraak met u gemaakt. Om te voorkomen dat deze klacht wordt gesloten, plaatsen wij deze reactie.

Beste mevrouw/meneer,

Uw klacht is nog in behandeling. Om te voorkomen dat deze klacht wordt gesloten, plaatsen wij deze reactie. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

Beste mevrouw Schuringa,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?