Klacht T-Mobile Mobiel: internetverbinding

Klachtnummer
# 431989
Gebruiker
Fatih77
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 7 februari thuis internet(glasvezel) besteld en dan Op 17 maart kwam er een technicus. hij deed wat onderzoek en zei dat het niet glasvezel mogelijk was. dus Ik heb ongeveer 1,5 maand gewacht.

Mijn huisadres op de website zegt dat het gepast is voor glasvezel.
Ik heb anderhalve maand gewacht na het bestellen en dit is het resultaat.
Als mijn huis niet geschikt is, staat er op internet waarom het wel geschikt is?
waarom ik 1,5 maand heb gewacht?

Ik ontvang e-mail van mobiel t. ''ze zeggen dat ons werk langer zal duren''

Waarom heb ik 1,5 maand gewacht als mijn adres niet geschikt is?
Als mijn adres niet geschikt is, waarom staat het dan op internet?
ik ben echt misleid!

De oplossing

internetverbinding

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Yildizhan,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Yildizhan,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Fatih77
    Datum
    een afspraak maken met het bedrijf

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?