Opgelost door T-Mobile Mobiel: iphone 4s 64gb wifi defect binnen contractperiode

Hans Kegel

7-9-12 abonnement + iphone 4s 64 gb afgesloten. In 2013 storing gehad met wifi na contact met apple en advies om een volledige reset uit te voeren functioneerde toestel weer, in 2014 ook storingen gehad. Na terugkomst van vakantie op 5-8-14 contact opgenomen met t-mobile, hier kreeg ik te horen dat het toestel nog in de garantie zat, dit was gecheckt op basis van het imei nr wat ik van het toestel moest doorgeven. Tot mijn verbazing ontvang ik 12-8-14 een mail van proassist dat er geen garantie opzit en dat ik onderzoekskosten €36 of repareren €275 of afstand van toestel te doen! 14-8-14 contact t-mobile geven aan dat het toestel eerder geleverd is 3-8-12 en daardoor geen garantie, 2 dagen is dit redelijk? Ondanks uitspraken t-mobile krijg ik onnodige kosten. Als ik wat forums heb gelezen lijkt het of het een fabricage van de chip is, klopt dit? Mag ik niet meer verwachten van een toestel van dit bedrag? Hoor graag van u.

Ik zou het op prijs stellen als mijn toestel binnen de toegezegde garantie hersteld wordt van 5 augustus j.l.

T-Mobile
    Beste mevrouw/heer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Hans Kegel
    wacht rustig op jullie reactie.mvg, hans
    T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Hans Kegel
    Goed voorstel gehad en zeer vriendelijk te woord gestaan.

Hans Kegel

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?