Opgelost door T-Mobile Mobiel: iPhone ruilen in een T-Mobilewinkel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 50417
Gebruiker
Daan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een iPhone 4 S 8 GB aangeschaft.
Na het synchroniseren bleek al snel dat de telefoon voor mijn gebruik niet geschikt is.
Omdat ik de telefoon wilde ruilen heb ik deze niet gebruikt en de verpakking er omheen gelaten.In de winkel waar ik de telefoon aangeschaft heb en wilde ruilen werd mij verteld dat het niet mogelijk is op instructie van T-Mobile.Daarna heb ik de klantenservice van T-Mobile gebeld en kreeg nul op m,n rekest.Bij de telefoon is een tweejarig contract afgesloten,dit impliceert dus dat ik twee jaar een niet voor mij geschikte telefoon moet gebruiken.Graag wil ik een 16 GB telefoon en uiteraard bereid een nieuw contract aan te gaan met bijbetaling,dus vraag ik om clementie.



De oplossing

Het toestel omruilen tegen een 16 GB met T-Mobllevoorwaarden

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Wellerd,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Daan
    Datum
    Ik ben tevreden met de service van T-Mobile.De zaak is goed afgehandeld.
    Wel wil ik iedereen er op wijzen dat wanneer je een nieuwe telefoon aanschaft in een T-Mobile winkel wel gelijk de goede keuze maakt want achteraf spijt hebben van de aankoop is een probleem, ruilen is bijna onmogelijk.Bovendien is het bereik van de klantenservice een drama en de meeste medewerkers weten vaak van niets!!en sturen je met een kluitje in het riet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen