Opgelost door T-Mobile Mobiel: iPhone ruilen in een T-Mobilewinkel
Details
De klacht
Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een iPhone 4 S 8 GB aangeschaft.Na het synchroniseren bleek al snel dat de telefoon voor mijn gebruik niet geschikt is.
Omdat ik de telefoon wilde ruilen heb ik deze niet gebruikt en de verpakking er omheen gelaten.In de winkel waar ik de telefoon aangeschaft heb en wilde ruilen werd mij verteld dat het niet mogelijk is op instructie van T-Mobile.Daarna heb ik de klantenservice van T-Mobile gebeld en kreeg nul op m,n rekest.Bij de telefoon is een tweejarig contract afgesloten,dit impliceert dus dat ik twee jaar een niet voor mij geschikte telefoon moet gebruiken.Graag wil ik een 16 GB telefoon en uiteraard bereid een nieuw contract aan te gaan met bijbetaling,dus vraag ik om clementie.
De oplossing
Het toestel omruilen tegen een 16 GB met T-MobllevoorwaardenUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.