Klacht T-Mobile Mobiel: iPhone X die problemen heeft met het lezen van de symkaart!

younes

iPhone X gekozen voor mijn onlangs afgesloten abonnement, het werkt naar behoren alleen het belangrijkste is dat ik tijdens het bellen niemand mij verstaat, het ligt niet aan de microfoon, en ook niet aan het verbinding etc! Ik heb verder gekeken en heb ontdekt dat meerdere mensen er last van hebben die een iPhone X hebben gekocht! De bionicchip werkt niet zo goed op een tmobile sym, het enige wat ze kunnen doen is het toestel ter reparatie opsturen, en heb toen gelezen dat meerdere klanten een toestel terug kregen met een verouderde chip die wel de symkaart leest! Mijn klacht is dat ik gewoon een slecht telefoon heb gekregen en tmobile weigert om het toestel te vervangen terwijl er nog wel garantie op zit en het toestel nieuw is zonder schade! Heb gelezen dat tmobile het toestel opstuurt naar een bedrijf die refurbished toestellen terugstuurt, en ook dat ik het toestel 14 dagen kwijt ben, dat is toch geen oplossing voor zo een duur toestel! Ben woest!

Ik wil dat het bedrijf mij op een redelijke en goede oplossing komt want nu betaal ik voor iets wat niet werkt!

T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Mobiel
    Beste meneer Ziani,
    Naar aanleiding van het telefonisch contact met u heb ik u een e-mail gestuurd met advies. Indien er aanmaningskosten in rekening zijn gebracht zal ik deze crediteren. U hoeft deze dan niet te betalen.
    Ik wil u verder vriendelijk vragen om uw melding hier af te sluiten.
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?