Opgelost door T-Mobile Mobiel: Iphone7

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 187802
Gebruiker
Tijger
Datum
2 reacties

Details

De klacht

16 September 2016 heb ik mijn T-Mobile contract verlengt en een nieuwe iPhone 7 gekocht. Ik heb ook gezegt geen verzekering te willen. Maar wordt gezegt dat het toestel standaard 14 dagen verzekerd. Ik zou mijn contract en polis per mail ontvangen. Je raad het al niets ontvangen. Ben 3 keer naar de T-Mobile winkel geweest. Moet ik zelf naar ACE verzekering bellen. Wat ik ook heb gedaan. Maar zij kunnen niets doen omdat ik geen polis heb. Onder tussen is bij mij al €10,95 afgeschreven. Ik noem dit diefstal. Ik wil nu geen T-Mobile Klant meer zijn en zal ook mijn contract niet meer bij T-Mobile verlengen. Zij hebben mij een verzekering door de maag gesplits die ik niet wil. Ik zal mijn vrienden en kennissen dan ook afraden om bij T-Mobile een contract af te sluiten. En bellen gaat ook niet is geen doorkomen aan. Het lief zou ik mijn iPhone 7 retour willen doen. Ik ben dan ook van plan om de consumentenbond en Radar hier van op de hoogte te stellen.

De oplossing

Ik wil van mijn contract af en mijn iPhone 7 terug brengen.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Spekman,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    Tijger
    Datum
    I'm ben reeds gebeld door T-Mobile shop. Zij hebben mij verder geholpen na 3 keer langs geweest.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tijger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen