Klacht T-Mobile Mobiel: Jaar lang geld afgehouden na beeindiging contract

Erik1982

Eind 2011 heb ik mijn contract opgezegd bij T mobile omdat ik geen bereik had in mijn nieuwe woning. T Mobile heeft onderzoek gedaan en kwam tot de conclusie dat ik inderdaad geen bereik had. Kosteloos mocht ik overstappen.
Eind 2012 kwam ik erachter dat T mobile nog het hele jaar geld maandelijks geld afgeschreven heeft van mijn rekening. Het gaat in totaal om een bedrag van 374,41.
Vele malen heb ik sindsdien telefonisch en per mail contact gehad met T Mobile. De ene keer wordt gezegd dat ik recht heb op geld terug en dat ik terug gebeld wordt. Dit gebeurt dan niet. Als ik dan zelf maar weer bel, loop ik tegen een muur van mensen die hier niet over mogen beslissen waarbij sommigen zich enorm onbeleefd gedragen.
Ik heb een klacht ingediend bij T mobile in maart van dit jaar maar hier krijg ik geen reactie op.
Dat er een jaar lang onterecht geld is ingehouden is een klacht op zich maar hoe er vervolgens met mij om wordt gegaan is ook een klacht waard.

Geld terug

T-Mobile
    Beste klant, Bedankt voor uw bericht.Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste klant, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?