Klacht T-Mobile Mobiel: januari dubbel afgeschreven en rekeningen die niet kloppen

# 420446
Karidi

Ik begin een beetje zat van jullie te worden, ieder keer die stomme aanvuller terwijl ik onbeperkt betaal en de rekeningen die niet kloppen. Ik heb alles betaald en nu krijg ik dat januari niet is betaald het is overgemaakt via jullie systeem en nu moet ik januari 2 keer betalen?
Als dit niet voor februari netjes is opgelost, stap ik over naar andere provider. dus actie als jullie mij willen houden. al denk ik met die aanvuller dat de maat al aardig vol is. ik heb januari betaald zet mij niet af het is jullie eigen fout hoe dat met verlengen ging, ik heb enkel op verlengen gedrukt en vervolg abonnement gekozen vanuit daar.

dat ik rekeningen krijg voor sim kaart 5 zoveel en daarna is alles tot januari betaald.

T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw Schuringa,

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw,

U heeft via Klachtenkompas meerdere klachten ingediend. Wij hebben uw klacht in behandeling onder klacht #416230. Wij gaan om die reden over tot sluiting van deze klacht en verzoeken u uw reacties te plaatsen onder klacht #416230.

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?