Klacht T-Mobile Mobiel: januari dubbel afgeschreven en rekeningen die niet kloppen

Klachtnummer
# 420446
Gebruiker
Karidi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik begin een beetje zat van jullie te worden, ieder keer die stomme aanvuller terwijl ik onbeperkt betaal en de rekeningen die niet kloppen. Ik heb alles betaald en nu krijg ik dat januari niet is betaald het is overgemaakt via jullie systeem en nu moet ik januari 2 keer betalen?
Als dit niet voor februari netjes is opgelost, stap ik over naar andere provider. dus actie als jullie mij willen houden. al denk ik met die aanvuller dat de maat al aardig vol is. ik heb januari betaald zet mij niet af het is jullie eigen fout hoe dat met verlengen ging, ik heb enkel op verlengen gedrukt en vervolg abonnement gekozen vanuit daar.

De oplossing

dat ik rekeningen krijg voor sim kaart 5 zoveel en daarna is alles tot januari betaald.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Schuringa,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw,

    U heeft via Klachtenkompas meerdere klachten ingediend. Wij hebben uw klacht in behandeling onder klacht #416230. Wij gaan om die reden over tot sluiting van deze klacht en verzoeken u uw reacties te plaatsen onder klacht #416230.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen