Klacht T-Mobile Mobiel: Jarenlang meerdere telefoon rekeningen betaald.

Marijkevan dijk

Sinds 2005 en 2006 zijn er volgens T-mobile 2 telefoon abonnementen actief geweest en gebleven. Heb steeds (na 2 jaar) via telefonisch contact en overleg het contract (met aankoop nieuwe telefoon) voortgezet. Nooit heeft iemand mij telefonisch verteld dat ik het oude contract moest opzeggen. En niemand kwam op het idee om eens contact op te nemen over abonnementen die niet gebruikt worden. Gebeld met T-mobile over dit fenomeen: 'ja mevrouw, dat gebeurt wel vaker, mensen willen een telefoon om gebeld te kunnen worden, maar bellen er zelf niet mee'. Er zijn jaren geweest waarin 4 rekeningen werden afgeschreven (terwijl 1 telefoon in gebruik). Deze 3e telefoon kon niet meer achterhaald worden. Het gaat om duizenden euro's waarvoor T-mobile niets heeft hoeven doen. 'Mevrouw, ik vind het erg vervelend, maar ik kan niets doen'.
Je krijgt een mens aan de lijn, maar de menselijke maat is zoekgeraakt in het systeem.

T-Mobile
    Beste mevrouw Van Dijk,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Er is een e-mail naar u gestuurd.

T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste mevrouw Van Dijk,

Wij hebben uw klacht behandeld en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent met de oplossing.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?