Klacht T-Mobile Mobiel: kan allemaal iets beter...

Klachtnummer
# 288073
Gebruiker
bodypaintleeuw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag een mifi kastje gekocht bij T-mobile.
werkt tot opheden prima, echter moesten we wel een simkaart kopen van 10 euro.
staat 5 euro tegoed op, en zou na registeren 5 euro tegoed terug krijgen.
maar dat werkt niet.

krijg fout melding na de Activeer nu je My T-Mobile account mail.
dan klik je op de link en krijg je de volgende melding:

Sorry! Er ging iets mis..
Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.

kortom lekker begin.
ook jammer is dat je voor onbeperkt internet per dag 2.95 moet betalen.
dat is best duur.

alle andere prepaid bundels hebben een data limiet van max. 2 GB

Het is jammer dat er geen goedkope bundel is waarmee je onbeperkt prepaid online kan voor een maand met het mifi kastje.

De oplossing

nou ja, wij zouden het op prijs stellen dat wij als nog het tegoed krijgen waar we recht op hebben.
we vinden dat prepaid simkaartje bij aankoop van een toestel zoals deze mifi huawei mobile wifi e5577c gratis zou moeten wezen, dus die 10 euro zie ik ook nog graag terug.

plus het feit dat we graag een optie willen dat je kunt kiezen voor onbeperkt internet voor een maand.

deze internet verbinding via is chill, maar te duur.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Van der Laar,

    Dank u voor uw bericht. We zien dat u na het plaatsen van uw bericht al contact heeft gehad met onze medewerkers van de Webcare afdeling.
    Uw klacht is via deze weg opgepakt en met u afgehandeld.


    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?