Klacht T-Mobile Mobiel: Kan telefoon nooit gebruiken, 8x opgestuurd steeds weer kapot!
Details
De klacht
Ik heb in oktober 2012 een abonnement afgesloten bij t mobile met een htc one x, plus een verzekering bij pro assist.Sinds dat ik dit abonnement heb afgesloten heb ik alleen maar ellende met deze telefoon. Tot nu (juli 2013) is hij al 8x opgestuurd geweest, en is die de zelfde dag dat hij gebracht word gelijk weer stuk. Elke keer met dezelfde redenen: scherm loopt vast, kan niks meer doen, systeemfout meldingen zoveel dat je verder niks meer kan.
Ook heb ik al 2x een nieuwe telefoon gekregen, met op dezelfde dag nog precies dezelfde problemen.( vraag me af of dit wel echt een nieuwe telefoon is dan) De telefoon is telkens 3 weken weg, moet steeds de hele dag thuis blijven als ze hem komen halen of brengen, en ik krijg dan ook nog een oud leentoestel. Ook kost mij dit telkens geld om te bellen. Ik betaal wel voor de htc one x , 50 euro per maand abonnementskosten, 30 euro in 3 maanden voor pro assist, maar krijg hier niks voor terug! Vind dat er nu een oplossing moet komen!
De oplossing
Ik heb nu lang genoeg geld betaald voor niks, dus zou graag willen dat ik een ander abonnement zou krijgen met een andere telefoon. Ik wil namelijk wel mijn telefoonnummer behouden.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.