Klacht T-Mobile Mobiel: Kan telefoon nooit gebruiken, 8x opgestuurd steeds weer kapot!

Klachtnummer
# 30250
Gebruiker
Whitney
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb in oktober 2012 een abonnement afgesloten bij t mobile met een htc one x, plus een verzekering bij pro assist.
Sinds dat ik dit abonnement heb afgesloten heb ik alleen maar ellende met deze telefoon. Tot nu (juli 2013) is hij al 8x opgestuurd geweest, en is die de zelfde dag dat hij gebracht word gelijk weer stuk. Elke keer met dezelfde redenen: scherm loopt vast, kan niks meer doen, systeemfout meldingen zoveel dat je verder niks meer kan.
Ook heb ik al 2x een nieuwe telefoon gekregen, met op dezelfde dag nog precies dezelfde problemen.( vraag me af of dit wel echt een nieuwe telefoon is dan) De telefoon is telkens 3 weken weg, moet steeds de hele dag thuis blijven als ze hem komen halen of brengen, en ik krijg dan ook nog een oud leentoestel. Ook kost mij dit telkens geld om te bellen. Ik betaal wel voor de htc one x , 50 euro per maand abonnementskosten, 30 euro in 3 maanden voor pro assist, maar krijg hier niks voor terug! Vind dat er nu een oplossing moet komen!

De oplossing

Ik heb nu lang genoeg geld betaald voor niks, dus zou graag willen dat ik een ander abonnement zou krijgen met een andere telefoon. Ik wil namelijk wel mijn telefoonnummer behouden.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Fischer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Whitney
    Datum
    ik wacht af
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Fischer, Uw klacht is momenteel in behandeling bij onze Handsetspecialisten. Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen