Klacht T-Mobile Mobiel: kapotte telefoon door hoes van T-Mobile

Den

T-Mobile jullie moeten je diep schamen! Wij zijn al jaren klant en betalen maandelijks een behoorlijk bedrag. Nu hebben wij 2 weken geleden ons abonnement verlengd waarbij wij een nieuwe telefoon hebben mogen uitkiezen. T-Mobile geeft op de site een suggestie als het gaat om een beschermhoes top toch zou je denken. Fanatstisch een hoes speciaal voor je pasjes en een sticker voor op het scherm zelf. op aanrader van jullie kopen wij dit hoesje erbij. maar wat blijkt het hoesje is te dun en drukt de pasjes tegen de telefoon waardoor de beschermlaag en waarschijnlijk te telefoon beschadigd is. wij weten niet of de telefoon kapot is want ja alles schijnt onze eigen schuld te zijn, waardoor wij de sticker niet durven te verwijderen. Het erge van dit verhaal is dat klacht telefonisch indienen onmogelijk is. Als je dan eindelijk iemand spreekt word je door verwezen naar Samsung zelf want die hebben het hoesje gemaakt. En als je zegt daar niet mee akkoord gaat dan is het ineens onze schuld want dan hadden wij er geen pasjes in moeten doen ??? huh? De hoes is speciaal voor pasje. ja meneer maar het zijn uw pasjes die de telefoon beschadigen niet die van ons????? Dus aangegeven dat het dan via rechtsbijstand moet lopen en mevrouw Petra vond dit een prima idee. wauw weer een klant minder. top gedaan T-mobile

wij wilde graag een nieuwe hoes plus beschermsticker. Ook wilde wij iemand van T-Mobile zelf de sticker laten verwijderen om te kijken of de telefoon kapot was. maar wij zijn nu zo boos dat we eigenlijk geen klant meer willen zijn.

T-Mobile Mobiel
    Beste meneer Van Reenen,

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Mobiel
    Beste meneer Van Reenen,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?