Opgelost door T-Mobile Mobiel: Klacht betreft hoe met klanten omgaan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 170411
Gebruiker
Boro
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Klacht betreft een reparatie van een toestel die ik in september 2015 tijdens een verlenging van Tmobile heb ontvangen. Op 19-04-2016 toestel aangemeld voor reparatie en opgestuurd naar de firma Dynafix met een verkeerde vermelding van een dame van Tmobile waarna het toestel zoek raakte. Gebeld met Tmobile waar mijn toestel was kon niemand mij een eerlijk antwoors geven, alleen maar hij is zoek/gevonden en weer zoek? Tot op heden heb ik nog niks van mijn toestel gehoord na een 13× gebeld te hebben en al mijn beltegoed er aan besteed heb (120min) en duizend beloftes die ze nog geen enkele keer zijn nagekomen. Ik ben al jaren klant en het spijt mij ten zeerste dat Tmobile zo met de consument omgaat. Persoonlijke is dit de laatste keer dat mijn contract verlengd is en nooit geen Tmobile weer. Prutsers en zeer onprofessioneel, helaas.

De oplossing

Een eerlijk antwoord en een correcte oplossing om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. TMOBILE wees eens eerlijk en stel jezelf iets professioneler op en doe eens wat aan dit soort klachten.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer de Vries,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Boro
    Datum
    Sorry, maar dit is al iets wat ik bijna zes weken te horen krijg. Mijn vetrouwen in jullie is helemaal weg, helaas.
  3. Auteur
    Boro
    Datum
    Even een laatste update, alles is nu goed en correct afgewerkt. Het is alleen jammer dat het allemaal via deze weg moest en dat ze niet eerder met deze oplossing zijn gekomen.
  4. Auteur
    Boro
    Datum
    Correct opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen