Opgelost door T-Mobile Mobiel: Klacht betreft hoe met klanten omgaan
Details
De klacht
Klacht betreft een reparatie van een toestel die ik in september 2015 tijdens een verlenging van Tmobile heb ontvangen. Op 19-04-2016 toestel aangemeld voor reparatie en opgestuurd naar de firma Dynafix met een verkeerde vermelding van een dame van Tmobile waarna het toestel zoek raakte. Gebeld met Tmobile waar mijn toestel was kon niemand mij een eerlijk antwoors geven, alleen maar hij is zoek/gevonden en weer zoek? Tot op heden heb ik nog niks van mijn toestel gehoord na een 13× gebeld te hebben en al mijn beltegoed er aan besteed heb (120min) en duizend beloftes die ze nog geen enkele keer zijn nagekomen. Ik ben al jaren klant en het spijt mij ten zeerste dat Tmobile zo met de consument omgaat. Persoonlijke is dit de laatste keer dat mijn contract verlengd is en nooit geen Tmobile weer. Prutsers en zeer onprofessioneel, helaas.De oplossing
Een eerlijk antwoord en een correcte oplossing om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. TMOBILE wees eens eerlijk en stel jezelf iets professioneler op en doe eens wat aan dit soort klachten.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.